رانگلر موهاوی ؛ صخره‌نورد واقعی
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 11:13 :: نويسنده : مهرداد

 

رانگلر موهاوی ؛ صخره‌نورد واقعی:

 

به دنبال موفقیت هاى بسیار سه مدل ویژه رانگلر که در سال ۲۰۱۰ تولید شدند، برند جیپ در سال گذشته میلادی مدل دیگرى از این خودروی جذاب را تحت عنوان رانگلر موهاوى روانه بازار نمود . . .

این خودرو که نام خود را از صحراى ناهموار و معروف غرب؛ یعنى موهاوى به عاریت گرفته، از ظاهر بیابانى منحصر به فردى در داخل و خارج بهره مى‌برد و همچنین مجهز به پکیج رینگ و لاستیک قدرتمندى شده تا بتواند در ناهموارترین مسیرها و زمین ها حرکت کند.

رانگلر موهاوى در دو مدل استاندارد و تولید محدود از ماه ژوئن ۲۰۱۱ قابل سفارش بود. ظاهر و زمینه صحرایى این مدل که بر پایه مدل اسپرت رانگلر شکل گرفته بیانگر قابلیت هاى بیابانى آن است.

از جمله ویژگی‌های طراحى خارجى این خودرو مى‌توان به سقف جمع شونده هاردتاپ و گلگیرهاى همرنگ بدنه، نشان‌ها و عکس‌هاى موهاوى و سوسمار بر روى کاپوت و بخش عقب و پله‌هاى کنارى مدل‌هاى صحرا اشاره کرد.

موهاوى از رینگ‌های ۱۷ اینچى سربى رنگ ساخت روبکین بهره مى‌برد. درب باک بنزین مشکى رنگ و محافظ چراغ هاى عقب نیز تکمیل کننده ظاهر زیبای آن در عقب است.

در فضاى داخلى، صندلى هاى موهاوى داراى پوشش چرم مشکى رنگ با نشان سوسمار حک شده بر روى صندلى هاى جلو هستند و تزیینات چوبى اطراف دریچه هاى هوا، دستگیره‌هاى نگه‌دارنده سرنشینان جلو، پره‌هاى فرمان و دستگیره‌هاى درب را احاطه کرده‌اند.

از دیگر مشخصه‌های کابین موهاوى مى‌توان به مواردى همچون پنل تجهیزات از نو طراحى شده با ارگونومیک بالاتر و کیفیت بهتر، مکان‌هاى جدید براى قرار دادن اشیا، طراحی مجدد کنسول میانى، شیشه بزرگتر عقب و آیینه‌هاى برقى گرم‌شونده و خروجی‌های متعدد ۱۲ ولتی اشاره کرد.

همچنین کنترل کننده هاى جدید روى فرمان به راننده اجازه مى‌دهد تا رادیو، کروز کنترل، هندزفرى موبایل و سایر ادوات خودرو را بدون رهاکردن فرمان کنترل کند.

جیپ رانگلر موهاوى در سه رنگ سفید، مشکى و خاکستری روشن (صحرایى) و با قیمت پایه‌ای ۲۹,۱۹۵ دلار به فروش می‌رسد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters